Ekspozytory sklepowe- podstawa odpowiedniej ekspozycji towaru w sklepie.

Odpowiednia ekspozycja towaru w sklepie jest podstawą udanego biznesu. Wszystkie duże marki zdają sobie z tego doskonale sprawę - wykorzystują również wiele psychologicznych tricków, dzięki którym skłaniają klientów do zainteresowania się odpowiednimi towarami. Absolutną podstawą jest jednak dobre wyeksponowanie dostępnych produktów. Ekspozytory sklepowe są w tym celu niezastąpione. Dlaczego warto się na nie zdecydować? Jak zachęcić klientów do zakupów odpowiednią ekspozycją towarów?

Ekspozycja a wizerunek marki

 

Odpowiednie rozplanowanie przestrzeni sklepowej, estetyczna i przejrzysta ekspozycja towarów czy czystość - wszystkie te elementy w wielkim stopniu wpływają na wizerunek marki. Klient odwiedzający sklep po raz pierwszy zdecydowanie chętniej do niego powróci, jeśli to pierwsze doświadczenie będzie satysfakcjonujące. Na to wrażenie składa się w dużej mierze możliwość szybkiego oraz efektywnego wyboru z gamy dostępnych produktów.

Ekspozytory sklepowe - jak wybrać?

 

W wyborze najlepszych ekspozytorów sklepowych dla biznesu należy wziąć pod uwagę kilka ważnych czynników. Po pierwsze, ustalić należy wielkość i wagę produktów, jakie będą eksponowane. Do tych czynników dostosować należy materiał, z jakiego wyprodukowane są ekspozytory oraz ich kształt i wielkość.

Wybór metalowych ekspozytorów sklepowych ma wiele korzyści. Przede wszystkim gwarantuje to stabilność i wytrzymałość konstrukcji, dzięki czemu nie trzeba martwić się o zbytnie przeciążenie konstrukcji ciężkim towarem.

Na rynku znaleźć można wiele różnych modeli ekspozytorów sklepowych, które różnią się przeznaczeniem, wielkością oraz rodzajem półek i uchwytów. Dobrym pomysłem jest zdecydowanie się na ekspozytory sklepowe modułowe - dzięki temu łatwo będzie dostosować mebel do potrzeb rozmieszczenia produktów w sklepie i zmieniających się koncepcji. Na rynku znaleźć można również ekspozytory mobilne - wyposażone w kółka moduły mogą być szczególnie przydatne w przypadku ekspozycji lekkich produktów.

Więcej na podobne tematy znajdziesz w artykułach:

Kontakt

MAZUR-TOM Krystyna Jurczyk
ul. Modrzewiowa 82, Wójtowo
11-010 Barczewo, Polska
NIP: PL 739-030-46-50

tel.: (+48) 89 513 97 01
e-mail: mazurtom@mazurtom.pl