Ekspozytory sklepowe- jak dobrać odpowiedni?

Prowadząc sklep niezwykle ważne jest, aby dotrzeć do jak największej ilości klientów. Dzięki temu zyski firmy mogą być dużo wyższe. Dlatego istotną rolę odgrywa tutaj prezentacja towarów, wszak większość osób to wzrokowcy. Kluczowe znaczenie ma więc wybór odpowiednich ekspozytorów sklepowych, które stanowią swoistą reklamę, a jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu.

Trwałe, mocne, niezawodne- jaki ekspozytor wybrać?

 

Dobrym wyborem są ekspozytory do sklepu wykonane z metalu. Są one niezwykle mocne, trwałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne, a przy tym utrzymanie ich w czystości jest banalnie proste. Zatem świetnie nadają się tak naprawdę do ekspozycji każdego rodzaju towaru np. elektroniki. Wbrew pozorom również ich estetyka jest ciekawa, dzięki możliwości pomalowania na dowolny kolor. Zatem bez problemu można dopasować je do każdego wnętrza sklepu zarówno takiego w stylu surowym, ale również utrzymanego w nowoczesnym stylu.

Bo ważne jest rozwiązanie skrojone do Twoich potrzeb

 

Ważnymi czynnikami przy wyborze ekspozytorów sklepowych jest łatwość ich transportu, ich funkcjonalność i łatwość ich użycia. W przypadku różnego zastosowania konieczne będzie użycie różnych ekspozytorów. Nieduży ekspozytor na kółkach idealnie sprawdzi się się do ekspozycji ulotek lub artykułów papierniczych np. w biurach podróży, gdzie dysponujemy ograniczoną przestrzenią, natomiast duże, modułowe ekspozytory lepiej sprawdzą się w przypadku konieczności ekspozycji większej ilości towaru.

Warto też zwrócić uwagę na samo ustawienie półek, które musi być funkcjonalne, zatem liczy się kąt ich nachylenia. Większy polecany jest do pokazu obuwia, z kolei półki proste są dobrym wyborem dla towarów, które można przypadkowo uszkodzić np. tych wykonanych ze szkła. Duże znaczenie mają również dodatki. Można więc zastosować modułowe rozwiązania, ale też wybrać prostą metalową kratownice, która może być bardzo dobrą bazą, wystarczy tylko dołączyć do niej np. haczyki, półki obrotowe czy kosz.

Dobra ekspozycja ma duże znaczenie w każdym sklepie. Wszak dzięki temu zyski mogą rosnąć. A przy tym klienci mogą wygodnie szukać towarów, bez obaw, że coś spadnie czy zostanie uszkodzone. To także świetna reklama i zwiększenie konkurencyjności na rynku towarów.

Więcej na podobne tematy znajdziesz w artykułach:

Kontakt

MAZUR-TOM Krystyna Jurczyk
ul. Modrzewiowa 82, Wójtowo
11-010 Barczewo, Polska
NIP: PL 739-030-46-50

tel.: (+48) 89 513 97 01
e-mail: mazurtom@mazurtom.pl